söndag 2 mars 2014

Must be the season of the witch





Sammanfattning - februari

Mitt nyårslöfte var ju att läsa minst en bok i månaden. Jag läste ut tre böcker; tredje, fjärde och femte ur Harry Potter-serien. Ville hinna läsa ut den femte under februari, och hade en vecka på mig att läsa 766 sidor. Det gick! Det var längesen jag läste så mycket varje dag.


Favoritlåtar under februari:











Det blev många bra låtar den här månaden.


Dagens låtar:





Hörde Season of the Witch i ett avsnitt av Grimm. En väldigt bra låt.


---

Thought I'd do a recap of February. I made a New Years Resolution to read at least one book per month, and this month I read three. Number three, four and five in the Harry Potter series. I really wanted to finish the fifth one during February, and I had one week to finish 766 pages. I made it! It's been a long time since I read that much every day.

I heard many great songs this month.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar