lördag 8 mars 2014

And the flowers bloom like madness in the spring





Strange thing I saw while walking in the woods. Creepy.



















Jag har varit så himla upptagen de senaste dagarna. Deadline är imorn, sen kan jag förhoppningsvis ta det lite lugnare. Jag ska sova!

Solen tittade fram i dag, och blommorna har börjat komma fram också. Jag längtar tills man kan använda skinnjackan igen.


Dagens låtar:









Aqualung är en väldigt konstig låt, men jag gillade den. Kommer definitivt att lyssna mer på Jethro Tull. Flöjtsolot i Locomotive Breath fick mig att tänka på Ron Burgundy. Jag förväntade inte mig att den sista låten skulle vara en tiominuters instrumental låt, men den var bra den också.


---

I've been so busy the last few days. But the deadline is tomorrow, and then I'll hopefully be able to take it easy for a while. I'm going to sleep!

The sun came out today, and the flowers have started to emerge. I can't wait until I can use my leather jacket.

Aqualung is a very strange song, but I really liked it. I'm definitely going to listen more to Jethro Tull. The flute solo in Locomotive Breath made me think of Ron Burgundy. I was not expecting Fanfare for the Common Man to be a ten minute instrumental song, but I liked that one too.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar