lördag 15 mars 2014

Hello darkness, my old friend




Jag har inte haft en särskilt bra vecka. Jag kom inte in på kurserna jag hade sökt, och mina pengar är slut. Men vädret har åtminstone varit fint, och krokusarna har börjat blomma.


Dagens låtar:









Bara Ted Nugent i dag. Varje gång jag lyssnar på en av hans låtar hoppas jag att den ska vara lika bra som Fred Bear, men hittills har jag inte hittat någon. Det kanske inte är så konstigt, eftersom det är en av de bästa låtarna jag har hört någonsin. Men det kanske inte var så bra att det var en av de första låtarna jag hörde med Ted Nugent, som för övrigt har ett av de bästa namnen som finns.


---

I've not had a very good week. I was not allowed to take the courses I had applied for, and my financial situation is in ruins. But at least the weather has been good, and the crocuses (croci?) are in bloom.

Ted Nugent all the way today. I've been hoping to find a song that's as good as Fred Bear, but so far I haven't found one. Which might not be so strange, as it's one of the best songs I've ever heard. Maybe it was a bad thing that it was one of the first of Ted Nugent's songs I heard, who, by the way, has got one of the best names I've ever heard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar