onsdag 15 januari 2014

When The Tigers Broke Free

Källa



















Jag önskar att jag hade en snygg underskrift, men det har jag inte. Har fått många klagomål på min, både från folk jag känner och från främlingar. Och om min underskrift är så dålig att främmande människor känner att de måste klaga på den, så är det kanske dags att göra något åt det. Men det är så svårt. Läste en guide till hur man gör, och har kollat runt på forum. Jag tänkte försöka få till något som liknar den på bilden här, men jag vet inte om jag kommer att lyckas.

Dagens låtar:





Den första låten var bra, och ungefär som jag hade föreställt mig. Pampig. The Doors-låten var helt okej.


---
I wish I had a nice signature, but I really don't. I've gotten many complaints on mine, both from family members and strangers. And if my signature is so bad that even strangers feel that they need to complain, maybe it's time to do something about it. But it's so hard! I read a guide on how to get a nice signature, and I've been reading posts on forums. I would like to have signature that looks like the one on this picture, but I don't know if I'll succeed.

I liked the first song today, it lives up to it's name. The Shaman's Blues was ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar