fredag 10 januari 2014

High Decibels - High Hopes

I dag bestämde jag mig för att ett nyårslöfte blir att lyssna på en ny låt varje dag, hela året. Jag är ganska dålig på att hitta ny musik, och lyssnar mest på det gamla vanliga. Så, här kommer två nya låtar som jag lyssnat på i dag, eftersom jag började så sent och måste komma ikapp.





High Decibels var inte min grej, lät som AC/DC (som jag i och för sig gillar ibland). Men jag gillar ju Bruce, och den här låten från hans nya skiva tyckte jag om. Låttitlarna var förresten ganska passande.

---

Today I decided that one new years resolution will be to listen to one new song every day, for the rest of the year. I'm pretty bad at finding new music, and usually just listen to the same old stuff. Here are the two songs I listened to today, because I started late and have to catch up.

I didn't care for High Decibels, it sounded like an AC/DC song (who I sometimes like). But I do like Bruce, and I liked this song from his new album. The titles of the songs turned out to be pretty great for this endeavor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar