tisdag 14 januari 2014

Library - First Known Use: 14th century




















Jag älskar bibliotek. På håltimmarna i skolan brukade jag gå till biblioteket och läsa, tyckte att det var det bästa sättet man kunde tillbringa dem på. I dag hamnade jag på ett bibliotek som jag inte varit på tidigare. Det var inte särskilt mysigt, och hade inga bra hörn att sitta i. Jag drömmer om att någon gång kunna åka till ett stort, fint universitetsbibliotek i en pampig gammal byggnad, kanske i Storbritannien eller USA.


Dagens låtar:





I dag lyssnade jag på hela deras första album, och jag tyckte om varenda låt.


---

I love libraries. During long breaks in school, I would usually go down to the library to read. I thought it was the best way to spend your breaks. Today I ended up in a library that I hadn't visited before. It wasn't very cosy, and there were no good corners to sit in. I dream of going to a big, beautiful university library in a grand old building, maybe in Great Britain or USA.

Today I listened to Steppenwolf's first album, and I liked every single song. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar