måndag 12 maj 2014

Unicorn of many colours rides to paradise




















Min sambo vann en fågel på marknaden. Jag köpte churros och en meter kolasnöre. Inget av det var särskilt gott. Undrar om det är jag som börjar bli gammal eller om jag bara hade otur. Hoppas på det senare.


Dagens låtar:







Tänkte börja lyssna mer på banden som spelar på Sweden Rock i år. Känner att jag borde ha börjat lite tidigare. De här är i alla fall från Uriah Heeps första skiva. Bra!


---

My bf won a bird at the fair. I bought churros and some candy. None of it was very good. I used to love it when I was younger. I wonder if I'm getting old or if I was just unlucky this time. I hope for the latter.

I thought I'd listen some more to the bands that play on Sweden Rock Festival this year. I feel that I probably should have started a little sooner. These are from Uriah Heep's first album. Good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar