fredag 23 maj 2014

They call me Love T-T-Tyger




























I dag har jag varit utan min telefon nästan hela dagen. Glömde den i mammas bil i går och trodde att jag hade tappat bort den helt. Som tur var låg den under sätet. De 22 timmarna vi var åtskilda fick mig att inse att jag tycker om den ändå, trots att den krånglar ibland.

Har inte haft något särskilt att göra i dag, men kände att jag var tvungen att sysselsätta mig med något som inte var städning. Därför har jag:


Dagens låtar:







Gillade det nya albumet! Edguy är alltid bra. De är också en av mina favoriter live.


---

I've been without my phone almost all day today. I left it in my mom's car yesterday and I thought I'd lost it. Luckily it was under the seat. Our 22 hours apart made me realize that I really do like my phone, even though it doesn't always work properly.

I haven't had anything special to do today, but I felt I had to do something that wasn't cleaning. That's why I:

Read two years of this comic.
Watched men with fish.
Ate a muffin.
Read a magazine.
And listened to Edguy's new album.

I really liked Space Police. Edguy always delivers. They're one of my favorites to see live as well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar