söndag 23 februari 2014

There I was, back in the wild again

Varmt honungsvatten och Harry Potter.



















Jag har varit sjuk hela veckan. I morgon ringer jag till doktorn för jag orkar inte ha ont i halsen mer.

I går lyckade jag i alla fall ta mig till Karlshamn för att hämta min mobil, som varit färdig sedan förra lördagen. Hämtade den och startade den direkt, men den fungerade fortfarande inte. De fick inte igång den i butiken heller, så jag fick en ny! Fick välja vad jag ville för samma pris som den gamla, och det blev en Sony Xperia Z1 Compact. Den tar så himla bra bilder, är jättenöjd. Hoppas bara att den fungerar bra också.


Dagens låtar (det blir ju sju, eftersom jag missade så många dagar):















Fred Bear är min favoritlåt just nu, har lyssnat på den hela veckan.

---

I've been sick all week. Tomorrow I'm calling the doctor, I can't stand having a sore throat anymore.

Yesterday I managed to get to the city to get my phone, which had been there since last Saturday. I got it and started it right away, but it still wasn't working. They couldn't get it working in the store either, so I got to choose a new one! I could choose any phone I wanted in the same price range, and I chose a Sony Xperia Z1 Compact. It takes really great pictures, and I'm really pleased. I just hope it'll keep working.

Fred Bear is my favorite song right now. I've been listening to it all week.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar