onsdag 5 februari 2014

Cake

Gammal bild på Ebbott.

I dag saknar jag min gamla iPhone. Den fungerade alltid, och tog till och med bättre bilder än min nya.

Mamma fyller år i dag och jag har ätit en massa tårta och cheesecake. Ebbott var med och ska sova över där borta. Jag saknar honom redan.


Dagens låtar:





Min sambo började lyssna på Axe i dag, så jag tänkte att jag hänger på. De verkar ha många bra låtar.


---

I miss my old iPhone. It always worked, and it even took better photos than my new phone.

It's my mom's birthday today, and I've eaten a lot of cake and cheesecake. Ebbott is staying at her place tonight. I miss him already.

My boyfriend started listening to Axe today, so I thought I'd do it too. They seem to have many good songs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar