söndag 16 februari 2014

Chinese Takeaway




















Den senaste veckan tycker jag att det har funnits lite vår i luften. En omgång snö till kan jag dock tänka mig.





















Jag fick blommor av mormor för att det hade varit alla hjärtans dag. Man borde ha snittblommor oftare, det känns så himla tjusigt.

Fotona är tagna med min lånemobil, Sony Xperia. Den tar superbra bilder. Jag ska hämta min mobil i morgon, men jag hoppas att de inte kunde laga den och att jag får en ny. Vill verkligen inte ha min gamla tillbaka.

Jag missade ju två dagar den här veckan, så det får bli tre låtar i dag. I går orkade jag inte blogga, eftersom Ebbott somnade med sitt huvud på min kind. Det var så mysigt att jag inte ville flytta på mig, men det resulterade också i en hemsk nackvärk och yrsel. Värt det!


Dagens låtar:







Brittisk punk, jag gillar ju sånt.


---

I can feel a hint of spring in the air. But I would like a little more snow before I'm done with winter.

My grandmother got me some flowers for Valentine's Day. I should buy cut flowers more often, it feels very glamourous.

These pictures were taken with the temporary cell phone they lent me. I'm going to get my phone tomorrow, but I don't really want to. I hope that they couldn't fix it and that I get to choose another one. I really don't want my old phone back.

I missed two days this week, thus I have three songs today. Yesterday I didn't have the energy to blog since Ebbott had fallen asleep with his head on my cheek. It was so snuggly that I didn't want to move, but it also resulted in a horrible neck pain and dizziness. Totally worth it, though!

British punk, I like that stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar