måndag 14 juli 2014

Money don't buy everything it's true, what it don't buy I can't use





















Tänk att det tog mig 28 år att förstå att jag faktiskt inte tycker särskilt mycket om sommaren. Jag tror att jag blev förvirrad av sommarlovet, men jag har nu insett att det var lovet jag tyckte om, inte sommaren.

De senaste dagarna har det varit kallt och regnat, och det har fått mig på mycket bättre humör.


Dagens låtar:







Enligt Wikipedia är the Hives garagerock, så jag tänkte lyssna lite på det. Det här var inte riktigt vad jag förväntade mig.


---

I can't believe it took me 28 years to realize that I don't like summer very much. I think I got confused by the summer holidays, but now I've realised it was the holidays I liked, not summer.

These last days it's been cold and rainy, and that's put me in a much better mood.

I wanted to listen to some garage rock, since I read on Wikipedia that the Hives was just that. This wasn't really what I was expecting. How can you call yourselves "the Barbarians" and make such lame music?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar