lördag 5 juli 2014

But there's a diamond in the dark























I morgon fyller jag år. Övertalade min sambo att ge mig en present i förväg, och det blev den här. Älskar namnet, "Today I Accomplished Zero".

Jag försöker ju lära mig spela banjo, så istället för att städa och baka satt jag på YouTube och tittade på banjovideor.







Visste inte att det fanns elektrisk banjo! Men de låter ju nästan precis likadant som en vanlig.

Jag vet inte om det är så bra att titta på videor med folk som kan spela riktigt bra, man blir ju mest ledsen över hur dålig man är själv.



Dagens låtar:








Tycker att de här är lika Sisters of Mercy, som jag lyssnade på i går. Lyssnade mycket på Deathstars för 10 år sedan. De är bra!



---

Tomorrow is my birthday. I talked my bf into giving me a present today, and I got this nail polish. I love the name, "Today I Accomplished Zero".

I was supposed to clean and do some baking today, but instead I spent a lot of time on YouTube watching banjo videos. I'm learning how to play. I didn't know there were electric banjos! I don't know if it's good to watch videos of people who're really good at playing, it mostly makes me sad, since I'm so bad.

I think Deathstars sound quite a bit like Sisters of Mercy, that I listened to yesterday. I listened to Deathstars a lot about 10 years ago. They're good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar