måndag 4 augusti 2014

Liven up honey, it ain't that bad


Månadssammanfattning - juli

De fem bästa låtarna:











Ganska olika typer av låtar den här månaden.


Jag läste också två böcker. I Capture the Castle av Dodie Smith och tatueringsboken jag köpte. I Capture the Castle tyckte jag mycket om. Den andra var en besvikelse. Trodde att den skulle handla mer om olika typer av tatueringar, men det var mest en massa bilder på ganska tråkiga sådana.


---

Monthly recap - July

I listened to quite different songs this month.

I also read two books. I Capture the Castle by Dodie Smith and the tattoo book I bought. I really liked I Capture the Castle. The other one was a let down. I thought it'd be more about different kinds of tattoos, but it was mostly a bunch of pictures of pretty lame ones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar