söndag 8 juni 2014

Sweden Rock Festival 2014

Första dagen.

Black Sabbath.

Billy!

Ted Nugent finns där bakom nånstans.

Sista kvällen.
Man såg inte mycket på väg till parkeringen.


Sweden Rock är över för i år. Jag saknar det redan.

Såg mest fram emot:
Black Sabbath och Billy Idol. Har inte så många band kvar som jag måste se, men Black Sabbath var ett av dem. De var bra båda två.

Bästa konsert:
Royal Republic och Monster Magnet. Två band som jag egentligen inte var särskilt sugen på, men som båda gjorde riktigt bra spelningar. Alice Cooper var också riktigt bra. Tyvärr missade jag halva spelningen eftersom jag var tvungen att skjutsa hem min bror.


De fem bästa låtarna under Sweden Rock:












---

Sweden Rock Festival is over. I already miss it.

I was mostly looking forward to:
Black Sabbath and Billy Idol. There aren't that many bands left that I feel I need to see, but Black Sabbath was one of them. They were both good.

Best show:
Royal Republic and Monster Magnet. Two bands that I wasn't that interested in seeing, but they were both really great. Alice Cooper also did a really great show. Unfortunately I missed half of it since I had to give my brother a ride home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar