tisdag 14 maj 2013

De senaste dagarnas äventyr




















Jag har turistat i min egen stad och tittat på när folk fiskade i vallgraven. 40-års jubileum! Det var ungefär lika spännande som det låter, men vi såg faktiskt en fiskfångst.




















Jag har tittat på Gilmore Girls och fnissat åt Sebastian Bach (den blonda, långhåriga snubben som är rockstjärna på riktigt).




























När jag tittar på Gilmore Girls blir jag alltid sugen på kinamat i lådor, och det här är det närmaste jag har hittat. Nudel med kyckling från 14 kvadrat Mat vid saluhallen i Göteborg, så himla gott!




















De äter ju alltid i Gilmore Girls, så det blev glass också...




















Och det har också tagits obligatoriska bilder på körsbärsblommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar